Bij zakenreizen weet je meestal niet wat de dag gaat brengen, omdat zakenreizen vaak vrij kort van te voren worden gepland. Het is dus soms een echte uitdaging om de juiste vlucht, hotel of die laatste auto te reserveren.
Normaal gesproken zijn wij vaak aan het luisteren, adviseren, controleren en reserveren. Door Corona is ons werk volledig gewijzigd naar annuleren, modificeren en supporten. Een enorme berg aan wijzigingen kwam half maart op ons bordje. Op basis van de vertrekdatum hebben we met alle geboekte passagiers contact opgenomen en ze geholpen. Ook hebben we in deze periode onze collega’s van de reisbureaus zoveel mogelijk ondersteund met wijzigingen en waardevouchers aanvragen bij de luchtvaartmaatschappijen.
Inmiddels zijn we in rustiger vaarwater beland en staan we klaar om onze klanten weer van dienst te zijn bij het plannen en boeken van hun zakelijke reizen. Hoe gaat het nieuwe vliegen eruit zien? Hoe geven we onze bagage straks op de luchthaven af? Komen er robotschoonsmakers op Schiphol zodat er meer reizigers kunnen vliegen? Komen er Corona proof hotels? Het is allemaal nog onzeker. In de tussentijd zijn wij onze systemen aan het optimaliseren en onze kennis aan het uitbreiden om straks, als het allemaal weer kan er voor de volle 100% voor jullie te zijn.